1.2TSI Top snelheid na chippen

Ik wil graag mijn polo chippen naar de 140 pk
Betreft de 1.2 TSI 105 Pk Standaard
Wat word de topsnelheid ongeveer,
Heeft iemand hier ervaring mee
Ik red nu met volgas 190 en met cruiscontrol ingedrukt zelf de 200,
Word dit meer na het chippen of het is puur kopel dat meer word en geen top snelheid die hoger word.
Vast bedankt ......
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Als je een stuk van 10miljoenmiljard kilometer ter beschikking hebt zal hij misschien wel de 210 aantikken. :)


:rolleyes:


Het zal ongetwijfelt iets meer worden, maar verwacht geen snelheden van 230 km/u. :)
 
Voor mij is de acceleratie en het koppel belangrijk. Want nu sprint de auto van 0 tot 100 in 9.7 seconden volgens fabrieks opgave. In hoeverre wordt dit sneller?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij een stijging van 30% in vermogen en 50% in koppel wordt er bij mij een seconde afgesnoept van de acceleratietijd. Onder 6 sec i.p.v. 6,9. Ter indicatie. Al is het makkelijker wat tijd van die 9.7 af te snoepen i.p.v. 6.9! Ik denk dat je rond de 8.5 uit komt.
 
Idd niemand geeft toch om die topsnelheid, enkel om hoe snel je naar die 100 geraakt. Op gewone baantjes heb je niks aan topsnelheid, enkel aan optrekken en hernemen, en laat het nu net daar zijn waar je het meeste fun uit haalt als je aan de stoplichten staat tegenover iemand die denkt, het is maar een polo ;)
 
Dat optrekken is cker wel leuk,
Maar top is voor mij tog belangrijker rij vaak top..

Ik hoop dat je je beseft dat je auto niet gemaakt is om regelmatig langere stukken volgas te rijden. Uit ervaring weet ik bijvoorbeeld dat de oliekoeler niet in staat is om de olie gekoeld te houden wanneer je lang op topsnelheid rijdt.
 
Ik hoop dat je je beseft dat je auto niet gemaakt is om regelmatig langere stukken volgas te rijden. Uit ervaring weet ik bijvoorbeeld dat de oliekoeler niet in staat is om de olie gekoeld te houden wanneer je lang op topsnelheid rijdt.

meen je dat serieus dacht dat geen kwaad kon maar wat moet ik er bedenken een half uur lang op top snelheid zitten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!