17" MAK Iguan 215/40/17 Eibach pro of niet ?

Ik wil op mijn polo 6R eigenlijk een setje eibach pro monteren.
Gaat dit zeker niet aanlopen met mijn MAK Iguan 17" 215/40/17 erop ??

Want dat moet ik niet hebben natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Heb gister mijn polo opgehaald en heb de vraag natuurlijk gesteld hoe het zit met de garantie als je veren monteert of laat monteren. De garantie vervalt "NIET" tenzij er blijkt dat de verlaging prutswerk is geweest!
 
Is ook logisch ;) Garantie op je draagarmrubbers en derg zal vervallen puur omdat deze zwaarder belast worden door de verlaging. Maar als jij een motorstoring krijgt heeft dat niks met verlagen te maken ;)
 
Zo, eindelijk de kogel door de kerk.

Heb gewoon een Eibach Pro set besteld. Kan er toch niet tegen dat de Polo zo hoog staat en aangezien ik eigenlijk altijd met al mijn auto's verlaagd heb gereden en meestal ook nog met schroefset kan ik me toch niet voorstellen dat ik me ga ergeren aan de stugheid. Ik ben het immers gewend.
Op mijn huidige M3 liggen ook 19" met schroefset en op de A6 avant 19" in combinatie met een Eibach Pro set dus zal wel goedkomen.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!