2 foutmeldingen omgekeerde lusjes en motor

Manon

Bekend lid
292
25
47
Hallo iedereen

Ik ben al heel lang aangemeld op dit forum maar nu al ruime tijd niet meer actief geweest.

Nu krijg ik 2 foutmeldingen
Oranje 2 omgekeerde lussen
En een oranje motor

Naar garage geweest om uit te lezen. Volgens hem is er iets stuk van de turbo dus zou ik de turbo moeten vervangen.
Alsook zou ik de roetfilter moeten vervangen , dit weet ik al sinds mijn vorige keuring.

Volgens hem turbo 1500 euro en roetfilter vanaf 3000 euro
Vroeg hij zal je wel nog kosten doen aan je polo?

Polo 6R van 2011 en heeft 103000 km op de teller

Ik twijfel heel hard want zie mijn auto zo graag ;)

IMG_0529.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Nee ik heb de codes niet. Garage heeft deze uitgelezen en gewist. Voorlopig rij ik terug rond en kreeg ik de foutmeldingen niet opnieuw
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Ik beveel je aan om zelf ook onderzoek te doen. Op het forum zijn genoeg mensen die je kunnen helpen.
Ik vind het wel zonde als je hem niet zou laten maken met die kilometerstand. Daar ben ik persoonlijk erg jaloers op...
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Gaat de auto ook in noodloop? Wat Thomas zegt, zoek even iemand die de red devil kan uitlezen. Of een second opinion bij een andere garage

Je komt uit belgie toch? Dit maakt het niet mogelijk om de DPF af te melden helaas. Toch lijkt mij 3K voor het vervanen van de DPF sterk (mocht dit echt moeten).
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Gaat de auto ook in noodloop? Wat Thomas zegt, zoek even iemand die de red devil kan uitlezen. Of een second opinion bij een andere garage

Je komt uit belgie toch? Dit maakt het niet mogelijk om de DPF af te melden helaas. Toch lijkt mij 3K voor het vervanen van de DPF sterk (mocht dit echt moeten).
Nee voorlopig niet. Ik heb sinds de foutmeldingen geen autosnelweg meer gereden. Ik durf niet.
Vandaag de eerste foutmelding terug op het scherm :(

Ik ben wat bang om die kosten te maken en daarna aangezien de leeftijd van de polo nog andere problemen te hebben
Daarom dat ik al wat aan het rond kijken ben naar een tweedehands polo

Maar ik twijfel nog :)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!