Mijn Volkswagen Polo mag de verkoop in, na een korte maand mag ik alweer afscheid nemen van de auto, krijg een demo van de zaak.
Het is een origineel Nederlands geleverde Polo 1.6 TDI Highline, wat best zeldzaam is. Gezien bijna iedereen toentertijd een 1.2 TDI kocht.
Boekjes zitten erbij, werkzaamheden zijn hierin beschreven, maar geen stempels aanwezig. Ik heb hem via een Mazda dealer als inruiler verkregen van de eerste eigenaar, auto komt verzorgd over, dus de zaken die beschreven zijn, zijn uitgevoerd.
Op de foto staat hij op 17" Canyon velgen van de Polo Cross 6C.
241.600 kilometer, riem is 41.000km geleden vervangen, incl. spanners, etc.
€6200,- binnen Nederland.
€5400,- export buiten Nederland, binnen EU.
Eventueel is een Duitse registratie mogelijk, incl. export kenteken, dit voor een meerprijs.
Auto bied ik hier aan via mijn werkgever en is te bezichtigen bij ons in Harderwijk, daar zorg ik of een collega voor de verkoop, koffie en financiële afhandeling.
Afspraak kan gemaakt worden via: www.seldenrijk.nl
Het is een origineel Nederlands geleverde Polo 1.6 TDI Highline, wat best zeldzaam is. Gezien bijna iedereen toentertijd een 1.2 TDI kocht.
Boekjes zitten erbij, werkzaamheden zijn hierin beschreven, maar geen stempels aanwezig. Ik heb hem via een Mazda dealer als inruiler verkregen van de eerste eigenaar, auto komt verzorgd over, dus de zaken die beschreven zijn, zijn uitgevoerd.
Op de foto staat hij op 17" Canyon velgen van de Polo Cross 6C.
241.600 kilometer, riem is 41.000km geleden vervangen, incl. spanners, etc.
€6200,- binnen Nederland.
€5400,- export buiten Nederland, binnen EU.
Eventueel is een Duitse registratie mogelijk, incl. export kenteken, dit voor een meerprijs.
Auto bied ik hier aan via mijn werkgever en is te bezichtigen bij ons in Harderwijk, daar zorg ik of een collega voor de verkoop, koffie en financiële afhandeling.
Afspraak kan gemaakt worden via: www.seldenrijk.nl
Laatst bewerkt:
2011 Volkswagen
Polo
1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd)