2011 Volkswagen Polo 6R

Zeer mooi uitgevoerde Polo, zeg! Big Grin Dat tweekleurige interieur :shock:Big Grin Daar wordt een mens wel hebberig van :twisted:

Zou een tweekleurig logo achter nog een idee zijn? (zie bijvoorbeeld ook bij Smartie86).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Kijk toch een garage aangemaakt ;) Volgens mij ben je de eerste die alle foto ruimtes benut heeft Big Grin

Toch niet ;)
Kreeg zonet KYC's garage als "Random garage" op de Forum-pagina, maar kreeg geen foto te zien, enkel een regel tekst. Kennelijk heeft KYC nog geen "start"-foto voor zijn garage ingesteld/ge-upload.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
hey thanks voor de reacties allemaal Big Grin ja ik kreeg een keer een opmerking waarom ik geen garage aangemaakt had ;)

had het niet opgemerkt hehe..maar ik heb idd de meeste ruimtes benut denk ik Stick Out Tongue dacht van ja waarom ook niet

de auto is niet verlaagd = stock
als ik zo terug kijk naar wat ik veranderd heb...heb ik toch wel ongelofelijk veel moeite/tijd in deze auto gestopt (om hem op te leuken) al denk ik vaak aan om deze auto in te ruilen voordat die 100.000km wordt...maar toch omdat deze zo'n dikke sound installatie heeft en super mooi interieur...vind ik het moeilijk om hem weg te doen :(

de mogelijke opvolgers heb ik ooit al eens genoemd
- VW Scirocco (als ik ruimte wil)
- Audi A1 (ik blijf er een zwakte voor hebben...blijft een klein tof wagentje)
- VW Polo Blue GT (Sja weer een polo...maar wel BM en flink meer PK's)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!