2x antenneversterker polo 6r (fm, dab+)

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
13,133
4
8,166
283
2x antenneversterkers voor in de achterruit van de Polo 6R (zou moeten werken in de 6C, geen 100% garantie)

5G0 035 775 B (FM + DAB)
5K0 035 552 B (FM)

In de bijlage zit een handleiding over hoe deze in te bouwen is in de Golf 5.
In de Polo 6R is het zelfde principe toe te passen: kabel aan de achterruit solderen, antennekabel trekken van de kofferklep naar de radio.
Ik heb er evt een haaievin antenne bij (glanzend zwart, GPS) tegen een meerprijsje.
Partnummers voor stekkerhuisjes etc kan ik je wel mee helpen, hoewel in de handleiding alles praktisch al wel staat.

Reden van verkoop is dat ik deze op reserve gekocht had, in het geval de huidige niet zouden werken/pasten.

Prijs per stuk 10 euro ex verzenden (brievenbuspost 2 euro of pakketpost a postnl tarieven met track/trace)
Meerprijs GPS haaievin 3C0 035 507 AA 20 euro

Bijlagen

• Leuk
Waarderingen: heugt
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!