5 Deurs 9n3 Achterramen half open

Beste,

Zoals we allen weten van onze Polo's (5 Deurs) Is dat de ramen achter niet geheel naar beneden gaan dit is volgens mij een kinderbeveiliging nu ben ik 21 jaar en wil ik nog lang geen kinderen! laat staan dat die dwergjes in mijn auto komen ookal zijn ze niet van mezelf Stick Out Tongue Maar dat terzijde:

Is er een mogelijkheid misschien wel heel simpel om ervoor te zorgen dat de ramen geheel naar beneden gaan?

Hoor graag van jullie!

Alvast bedankt!
 
Ik weet niet hoe het met een 9n3 zit, maar bij een 6R gaan de achterramen niet volledig omlaag omdat het fysiek gewoon niet kan.
De deur of vorm van de auto (nagelang het een 3 of 5 deurs is) heeft gewoon geen plaats om een volledig raam in te laten zakken.

Dat is geen kinderbeveiliging hoor maar gewoon een minpuntje van een kleine auto. ;)
 
TwistedBE zei:
Ik weet niet hoe het met een 9n3 zit, maar bij een 6R gaan de achterramen niet volledig omlaag omdat het fysiek gewoon niet kan.
De deur of vorm van de auto (nagelang het een 3 of 5 deurs is) heeft gewoon geen plaats om een volledig raam in te laten zakken.

Dat is geen kinderbeveiliging hoor maar gewoon een minpuntje van een kleine auto. ;)

Dan is dat dus een domme opmerking van mij maar dat is wel jammer van de polotjes dan ik zag net namelijk een collega met een Skoda (Leasebak hij wel) en daar gingen ze gewoon allemaal netjes naar beneden ik was altijd in de veronderstelling dat dit iets met bescherming van kindjes en dergelijke wat te beperken..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!