6C Achterlichten op een 6R model?

Joris Janssen

Nieuw lid
Beste allemaal,

Heeft iemand enig idee of de achterlichten voor een 6C op een 6R model passen. Zie foto, zijn niet origineel maar wel voor een 6C model.

Het volgende werd aangegeven bij het artikel:
Vervanging voor de volgende OEM nummer(s): 6C0 945 095 K, 6C0 945 095 F, 6C0 945 095 D, 6C0 945 095

Veel dank!

Bijlagen

• Schermafbeelding 2018-04-13 om 17.16.19.png
    Schermafbeelding 2018-04-13 om 17.16.19.png
    39.4 KB · Weergaven: 96
Volkswagen polo 2009-2014  6R 
gebruik de zoekfunctie even, er zijn diverse topics wn er is zelfs een how to

Volkswagen  Polo 6R 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik zit er over te denken om mijn koplampen naar led te upgraden. Om te beginnen met de achterlichten.

Ik heb de originele 6c gti led op het oog.
Wil vsn 6r naar 6c achterlicht dus.
Hier heb je adapters voor. Is het dan plug and play?

Zie wel oude how to topics maar die zijn niet meer up to dat ivm de adapters die uitgebracht zijn.

Tweede vraag, derde remlicht is wel gewoon led op een 6r?

Volkswagen  Polo 6R 
Ik zit er over te denken om mijn koplampen naar led te upgraden. Om te beginnen met de achterlichten.

Ik heb de originele 6c gti led op het oog.
Wil vsn 6r naar 6c achterlicht dus.
Hier heb je adapters voor. Is het dan plug and play?

Zie wel oude how to topics maar die zijn niet meer up to dat ivm de adapters die uitgebracht zijn.

Tweede vraag, derde remlicht is wel gewoon led op een 6r?
Polo 6C heeft geen LED achterlichten, ook niet de GTI.

Volkswagen  X 
Dan heb ik niet goed gekeken, dan zetten ze er zeker led canbuslampen in.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!