6c of 6r

polo17

Nieuw lid
Beste leden,

ik heb een polo 1.2 TSI BMT uit 2017 enkel is mijn vraag is welk model dit nou is? Ik wil namelijk andere DRL erin plaatsen enkel welke lampen heb ik hiervoor nodig?

volkswagen  polo 
De 6c is de facelift variant van de 6r. Sinds april 2014 wordt de 6c gemaakt en de 6r niet meer. Kleine kanttekening, ik heb een 6c uit 2016, maar het model ziet er (van voren) uit als een 6r. De achterkant is dan wel weer 6c. Frankenpolo denk ik.

Laatst bewerkt:
Klopt het dan dat ik H8 lampen nodig hebben voor de DRL onderin? Met canbus? Heb deze nu liggen alleen heb ik een ovale aansluiting gekregen en heb zelf op de polo een ovale met aan een zijde een recht stuk, dus die lampen passen nu niet. Klopt dit?

volkswagen  polo 

Bijlagen

• 116A607F-DA35-49F7-A4A3-C643775434F6.jpeg
    116A607F-DA35-49F7-A4A3-C643775434F6.jpeg
    347.2 KB · Weergaven: 30
volkswagen  polo 
Iemand enig idee hoe dat zit met de R-Line bumpers? Ik heb een 6C uit 2015 maar bij mij gingen er Ba15s lampjes in de DRL ipv T20. Zijn de R-Line mistlamp/DRL units dan net anders of heb ik gewoon nog een oude unit die nog op de plank lag in de fabriek?

Volkswagen  Golf 7 GTE 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!