6R R-line interieur versnellingspook

Volgens mij heb ik een andere versnellingspook dan anderen met een R-Line interieur?
Is er misschien iemand die een fotootje van zijn versnellingspook (mensen met een R-Line interieur) kan posten, dan kan ik even goed vergelijken ;)

Thanks alvast!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Volgens mij heb ik een andere versnellingspook dan anderen met een R-Line interieur?
Sportief: R-line
Alle Polo-benzinemodellen in Comfortline- en Highline-uitvoering zijn nu te bestellen met een R-line pakket. R-Line ‘Exterieur’ omvat 16-inch lichtmetalen wielen met slotbouten, LED-kentekenplaatverlichting, R-line dorpels, een dakspoiler en mistlampen met statische bochtenverlichting. R-Line ‘Interieur & Exterieur’ vult dit aan met stoffen stoelbekleding ‘Kyalami’, een R-line sportstuur, sportstoelen vóór, leren bekleding van handremgreep en pooknop, zwarte hemelbekleding, aluminium pedalen en diverse R-line logo’s. R-line ‘Exterieur’ is er vanaf 1.090 euro, ‘Interieur & Exterieur’ vanaf 1.590 euro inclusief BTW en BPM.
Hier staat alleen dat je leren bekleding voor je pookknop krijgt.

Je kan altijd nog zelf zo'n knop aanschaffen, let wel op dat het aantal versnellingen (5 of 6) overeen komen. Tevens zijn er verschillende kleuren stiksels, als rood, zilver en zwart.
R Line 6 spd shift knob silver stitching
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!