a432quattro :: 2012 Volkswagen Polo 6R 1.2 tsi dsg

Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

Ik lees al tijdje mee hier op het forum, en besloten om maar eens wat van me te laten horen! 30 dec besteld polo 1.2 tsi etc alle opties, nu wachten tot levering!

Wordt ik gebeld dat leder alcantara niet leverbaar is! Ik zoeken! In duitsland zijn er meerdere in r-line geleverd met alcantara! Nu dealer met pon in conclaaf en afwachten! Zijn we bijna 2 wkn verder!
Wat zijn de vag-com mogelijkheden?

Groet
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

Welkom :geek: 90 pk of de 105 candywhite? Trouwes een hele mooie uitvoering. Wanneer ik weer kan lopen, mag ik een testritje gaan maken.

Gr,

Enzo ;)
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

Welkom! Heerlijk te horen dat er weer een full option Polo bij komt Big Grin Wat betreft je vagcom. Er is idd aardig wat in te stellen. Op de nieuwe site zal straks een mooi overzicht staan. Ik zie zelf overigens in de duits configurator (volkswagen.de) het volgende; Sportsitze vorn in Alcantara/Lederoptik für R-Line "Plus", lijkt mij dus gewoon leverbaar Big Grin

Mocht je zelf niet beschikken over een vagcom kabel dan kan ik hier wel te hulp schieten
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

Vag-com combineren met chip denk ik, maak graag gebruik van je aanbod! Wat is in te stellen? Krijg ik niet gevonden op het forum! PS is er geen tapatalk versie van het forum of komt dit in de nwe opzet! Op bed met telefoon altijd fijn om op de hoogte te blijven!!!!!!!!!!! Big Grin
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

Geweldig dat r line pakket! Ik heb van de week even bij de dealer in de showroom staan kwijlen. Had m gerust willen kopen alleen was de inruilprijs van mn huidige polo 'net' te laag Stick Out Tongue
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

Ik zou voor verlagen even wachten tot je een week of twee in de Polo hebt gereden. Persoonlijk verwacht ik wel dat ie wat naar beneden kan maar kijk eerst eens aan hoe je nu over drempels komt Big Grin Menig BM rijder haalt nu ook zonder verlaging al de onderbumper over de straat. Wat betreft de led-verlichting, voor had je al led zag ik en achter kan je de lampjes voor ledlampen vervangen. Volledige led achterlichten zijn helaas nog niet.
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

a432quattro zei:
Ik lees al tijdje mee hier op het forum, en besloten om maar eens wat van me te laten horen! 30 dec besteld polo 1.2 tsi etc alle opties, nu wachten tot levering!

Wordt ik gebeld dat leder alcantara niet leverbaar is! Ik zoeken! In duitsland zijn er meerdere in r-line geleverd met alcantara! Nu dealer met pon in conclaaf en afwachten! Zijn we bijna 2 wkn verder!
Wat zijn de vag-com mogelijkheden?

Groet


Ik zou dan gewoon t bij de dealer laten doen vw heeft mooie pakket prijzen en dan zijn de deurpanelen ook gelijk meegenomen. en t is goedkoper?!

succes
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

Fijn loop beetje te zoeken hoe foto toe te voegen! Wel belangrijk als ie geleverd is.

Ps; dealer zegt dat leer alcantara waarschijnlijk gaat lukken, definitief is nog even afwachten!
 
Re: Nieuwe polo 1.2 tsi 7-dsg r-line besteld

4d44a026569235.jpg



Gelukt! Plaatje dan he!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!