aankomst polo

vandaag even langs de dealer geweest kreeg tot me verbazing te horen dat hij 5 weken eerder komt. ooooww , wat erg zei ik Big Grin Big Grin nu nog vijf weekjes wachten en dan eindelijk halen

Hoop dat ie van mij er ook snel is, vorige week besteld via de lease maatschappij, maar nog geen levertijd gehoord.

Vorige maand stond ie nog op 17 weken :? (bluemotion)

dank jullie
tis inderdaad goed nieuws en sneller dan verwacht

@ bentley ik heb zelf geen ervaring in lease maar het kan zijn dat hij minimaal 3 weken eerder is heb ik vernomen van een collega van me vriendin die heeft de tsi highline 6 vers wij hebben de tsi highline dsg en die kom je nog niet veel tegen over het algemeen in vergelijking met een comfort of bm dus was toch wel bang dat het langer duurde als de eerste schatting maar geluk is met ons
sterkte met de lange wacht maar het is het waard

gr patrick

Toen wij hem kochten hoorde wij een levertjd van 10 weken, maar na wat bellen met van mossel in Waalwijk hebben we de auto nu binnen 14 dagen ( bluemotion ) , comfortline en executive pakket...

Succes met wachten, je gaat vanzelf aftellen. ;)

we hebben de polo op 04-06-2011 besteld en hebben hem dinsdag 09-08 kunnen halen egt een super wagen we willen ook naar de meet en greet in sep we laten de auto nu nog standaard we zijn wel druk geweest met velgen kijken en dergelijke het wachten op de polo voelt erg vervelend maar is de moeite waard
kom jij ook naar de meet en greet ?

dat is idd een mooie troost als je nu al een bm rijdt

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!