Aanschaf 1.6 TDI Cross automaat

ik wil mijn huidige Polo gaan vervangen voor een crosspolo met automaat, is er veel
verschil met de normale Polo , wie rijdt er ook met plezier in een Cross van 2012?
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Waarom zou een automaat dan minder geschikt zijn dan een handgeschakelde bak ? Ik hoor positieve berichten over het rijden met een caravan en automaat .
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Waarom zou een automaat dan minder geschikt zijn dan een handgeschakelde bak ? Ik hoor positieve berichten over het rijden met een caravan en automaat .

Aangezien de DSG7 niet echt veel koppel aan kan en vrij fragiel is vraag ik me af of dit dan wel verstandig is, heb er geen cijfers bij oid maar alleen twijfels
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik heb een Cross Polo 1.4tdi DSG uit 2016. Bevalt me prima. Op dit moment alleen een probleempje met de waterpomp die niet correct/tijdig wordt aangestuurd (werd me verteld). Is dit trouwens herkenbaar voor iemand?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!