Abs long coding security code Bluemotion polo

Dag heren,
Ik zit al een tijdje te lezen op dit forum:)

Ik heb afgelopen weekend mijn (t)rommel remmen geüpgraded naar schijven.
Nu wilde ik dit aanpassen in de abs longcoding, alleen heb ik blijkbaar een security code nodig.

Kan iemand hier mij mee helpen?
 
polo  6r  tdi 
Waarom via pb? Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is om ergens naar te zoeken. Op een forum de zelfde vraag tegen te komen en dan dit als antwoord te zien. Vaak gevolgd door een bedank bericht van de plaatser van de vraag.

Dat begrijp ik zeker. Is absoluut frustrerend. Zie pb even voor de toelichting.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
De codering van de ABS module is niet standaard hetzelfde voor elke Polo 6R. De code van de ABS module hangt van een aantal factoren af. Welk type ABS module met welke maat schijven/trommels/Motorinhoud/chassisnr en nog een X aantal zaken waardoor de code speciaal voor elke auto apart berekend moet worden. Dat is de reden waarom deze niet hier zo vermeld kan worden.

Een andere code erin zetten gaat daarom niet zomaar lukken door simpel te zeggen of deze schijven heeft of trommels.
 
Laatst bewerkt:
De codering van de ABS module is niet standaard hetzelfde voor elke Polo 6R. De code van de ABS module hangt van een aantal factoren af. Welk type ABS module met welke maat schijven/trommels/Motorinhoud/chassisnr en nog een X aantal zaken waardoor de code speciaal voor elke auto apart berekend moet worden. Dat is de reden waarom deze niet hier zo vermeld kan worden.

Een andere code erin zetten gaat daarom niet zomaar lukken door simpel te zeggen of deze schijven heeft of trommels.
Wat ik moet aanpassen is het probleem niet.fat heb ik netjes gevonden op dit forum.

Alleen heb ik daarvoor de juiste security code nodig
 
polo  6r  tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!