Accu loopt langzaam leeg

Aangezien de polo niet vaak wordt gebruikt komt het nogal eens voor de dat de accu zodanig leeg is, dat deze niet meer gestart kan worden. Nu ben ik de lekstroom in rust eens gaan meten, en deze is 110 mA. Volgens mij wel te groot, zou eerder een factor 10 kleiner moeten zijn m.i. Nu ben ik er achter gekomen dat als ik zekering 30 trek , de stroom naar 11 mA gaat, het mij correct lijkt.

Nu is de omschrijving in de bij geleverde boekje, dat deze zekering bedoeld zou zijn voor de automatische versnellingsbak. Echter deze is niet aanwezig. Als ik op deze site zoek, zou deze zekering voor de boordspanning, centrale deurvergrendeling moeten zijn ?

Wie weet hier meer van, en heeft dit al eens bij de hand gehad ?
 
VW  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!