Accu wisselen

Heb zomaar even een vraagje.

Het is nog lang niet nodig om mijn accu te vervangen maar bij het bijvullen van mijn ruitensproeiervloeistof dacht ik ineens van hmmm stel ik moet hem vervangen....hoe krijg ik de bovenste gedeelte (plastic frame) van de accu af?
Het zit ook aan de zijkanten vast zo lijkt het.

Heb hier een foto.(beetje onduidelijk misschien)
De accu zit dus rechts. Je ziet nog net een paar draadjes boven op de accu zitten.
Die zitten dus vast op dat plastic frame.

FotoKNJ7NVZ3-1.jpg



Wie kan mij dat uitleggen?
 
ik heb werkelijk geen idee, bij mij ligt dat plastig gedeelte boven de accu met de hoofdzekeringen en dat zit vast met een paar bindstripjes de kap die daaroverheen moet is foetsie. XD

Het zit verder ook helemaal niet vast, staat los om de accu heen weet iemand toevallig nog een accubak te vinden want nieuw betaal je dik 100 euro.
 
De tekening van Polomaniac ziet er vrij duidelijk uit.
Heb hem op mijn pc opgeslagen.

Mocht ik hem moeten vervangen dan heb ik iig een beetje uitleg hoe ik dat netjes los kan krijgen.
Heb namelijk nog een Optima yellowtop staan die ik eigenlijk voor mijn vorige auto wilde gebruiken maar past kwa formaat hier ook in gelukkig.
Hoop alleen dat wat er boven op de accu zit ook op de Optima past.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!