Achteraf geplaatste OEM Bi-xenon koplampen waarvan de Ledjes fungeren bij coming home?

BlackPoloBM

Bekend lid
Hallo leden en ledina's,

Ik heb OEM Bi-xenon achteraf in m'n Polo gemonteerd. Echter heb ik een vraag erover.
Ik had Coming home via VCDS ingesteld. Dat ik dus zeg maar 1x moet seinen met grootlicht, waardoor mijn stadslicht/mistlicht/dagrijverlichting (kun je zelf instellen, welke lampen je werkend wil hebben) voor een aantal seconden blijft branden.

Ik had gekozen voor mijn stadslicht en mistlampen. Dit was dus voor dat ik OEM Bi-xenon koplampen in m'n wagen had.
Nu ik deze Bi-xenon lampen in mijn wagen heb, branden alleen de mistlampen nog bij het 1x seinen met grootlicht.

Graag zou ik de ledjes in mijn koplampen werkend zien krijgen, maar een medewerker van Vagtechniek heeft mij verteld dat dit onmogelijk is bij achteraf geplaatste bi-xenon lampen.

Op dit forum heb ik ervaren dat niets onmogelijk is, dus vandaar deze vraag.

@ ichell.. Hmm.. het liefst zoek ik iets zonder automatisch licht.

@ Polo_6r_team: Ja, ze branden op contact.

Ik heb ook achteraf oem Xenon en bij mij is er wel een andere BCM in gegaan voor de Xenon en dagrijverlichting allemaal goed te laten werken.
Als ik Coming home inschakel dan branden bij mij de leds in de koplamp en de leds van de bochtrijverlichting in de koplamp.

Ik heb ook gekeken of ik ipv de led bochtrijverlichting in de koplamp de led bochtrijverlichting in de mistlamp kan laten branden maar dat kan ik nu niet meer selecteren.

Ik heb dus onder in de bumper mistlamp incl led bochtrijverlichting en in de oem xenon koplamp ook led bochtrijverlichting

Volkswagen  Polo 
@ ichell.. Hmm.. het liefst zoek ik iets zonder automatisch licht.

@ Polo_6r_team: Ja, ze branden op contact.

Ik heb ook achteraf oem Xenon en bij mij is er wel een andere BCM in gegaan voor de Xenon en dagrijverlichting allemaal goed te laten werken.
Als ik Coming home inschakel dan branden bij mij de leds in de koplamp en de leds van de bochtrijverlichting in de koplamp.

Ik heb ook gekeken of ik ipv de led bochtrijverlichting in de koplamp de led bochtrijverlichting in de mistlamp kan laten branden maar dat kan ik nu niet meer selecteren.

Ik heb dus onder in de bumper mistlamp incl led bochtrijverlichting en in de oem xenon koplamp ook led bochtrijverlichting

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!