Achterbumper zoeken

goedenavond ik heb paar maanden geleden mijn achterbumper beschadigt ik weet hoe ik hem moet vervangen, de probleem is alleen is het echt zo dat bumpersrond de 50-100 euro kosten? ik heb deze gevonden op de basis van mijn kenteken https://www.winparts.nl/carrosserie...-5829544-van-wezel/p161161.html#specificaties

is dit wat kan kloppen? mijn polo komt uit 2009, normale 1.4 motor


Kijk even op marktplaats of je een bumper in dezelfde kleur kan vinden! Anders zoek je een bumper in een andere kleur,voor een mooie prijs natuurlijk, laat hem spuiten en klaar is kees!
 
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
Kijk even op marktplaats of je een bumper in dezelfde kleur kan vinden! Anders zoek je een bumper in een andere kleur,voor een mooie prijs natuurlijk, laat hem spuiten en klaar is kees!
Hoevee ben ik ongeveer kwijt voor het spuiten, en is er wat mis met de site dan?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Hoevee ben ik ongeveer kwijt voor het spuiten, en is er wat mis met de site dan?
ze hebben hier imitatie onderdelen. kan zijn dat de pasvorm niet goed is.
spuiten van een bumper als je goed zoekt 200.
het spuiten word dan wel zwart gedaan.
als je langs een kleine spuiterij gaat: zijn ze daar vast wel voor in!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Hoevee ben ik ongeveer kwijt voor het spuiten, en is er wat mis met de site dan?
Er is niks mis met die site. De bumper is alleen niet OEM. OEM onderdelen hebben vaak een betere "pasvorm" dan namaak onderdelen.
wat een bumper kost om te laten spuiten verschilt heel veel, vraag eens bij spuitbedrijven bij jou in de omgeving.

Zoals jamalTSI al zei, kijkt eens rond op markrplaats naar een OEM bumper in de correcte kleur.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Dacht er een gevonden te hebben op marktplaats, maar niet origineel.
Misschien op onderdelenlijn?
Hoe kan ik zien of het orgineel is of niet?
spuiten kan al voor 100 euro,mits de bumper geen (diepe) krassen heeft. Dan moet je wel een goedkope spuiter vinden (zonder garantie).
100 euro vind ik prima, beter dan naar een schadeherstel gaan om mijn bumper te fixen
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Nummer staat aan de binnenkant van je bumper.
Origineel is met vw logo en serienummer.
Het onderdeel nr van je bumper is.
6R6807421
Reflex silver L7aw
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!