Achterlichten.....keuze's, keuze's

Eens in de zoveel tijd haal ik de achterlichten uit de auto om erachter schoon te maken. Zo ook afgelopen week alleen laat ik :mad::mad: het linker achterlicht vallen. Kleine schade en alles werkt naar behoren. Toch wil ik het weer goed hebben.

Dus de VW dealer gebeld voor een nieuwe, kosten € 120,=
Dan maar naar de sloop (€ 80,= tot € 100,= voor een paar), alleen waren die beschadigd.

Dus toch maar eens gekeken naar andere achterlichten, want als ik dan toch geld uitgeef maar gelijk aan een mod.
Alleen.... ik kan niet kiezen. Dus wil ik jullie vragen, wie heeft de achterlichten van zijn of haar Polo 6r aangepast en wat zijn jullie ervaringen?
Overigens, ik wil geen 6c lampen plaatsen want (sorry, maar smaken verschillen) die vind ik minder mooi dan de 6r lampen.

Alle hulp, liefst met foto's, in het maken van een keuze is welkom.

Thanks!
 
IMG_0130.JPG
Heb deze (rechts)
Gesmokete achterlichten
Lichtopbrengst is in donker gewoon nog normaal alleen je moet wel reflectors plaatsen.
Maar heb ze er zelf weer afgehaald en ga oem reflectors proberen te vinden en anders een 6c bumper, zitten ze standaard al in.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Foutmeldingen wel, kwam door het gebrek aan weerstanden. Alleen de knipperlichten hadden ze ivm het te snel knipperen, dus ik heb bij nlpower wat kleine en grote weerstanden besteld, erin gesoldeerd en gelijmd en na een half jaar nog geen enkele error maar wel veel blikken die denken van He? Full led?
Heb je een overzichtje van wat ik moet hebben aan extra weerstanden etc. ben daar zelf niet direct in thuis, maar solderen ben ik niet vies van.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: soundmachine
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!