Achterlichten lampje vervangen of uithalen ?

PRIdEVisions

Nieuw lid
hoe moet je in godsnaam je lampje vervangen als deze kapot is in je achterlichten ? ik heb gekeken achter de bekleding maar kwam er niet direct op 1,2,3 uit...

En hoe kan je je gehele achterlicht eruithalen dan ?
Dit omdat ik iets wil proberen..

hoeveel lampjes tellen je gewone standlicht in je achterlicht ? 1 of 2 ?

Grtz, Meet En Greet was best leuk btw ;)

=D

echt niemand ? hoe hebben jullie dan je zwarte lichten gemonteerd gehad of ooit een lampje vervangen ? lol ??? kan toch niet dat niemand dit weet..

er zit zo een wit dingetje op met een veer om. dit kan je duwen of draaien denk ik.. maar heb bang om het te doen, niet dat eht losschiet ofz en dan ergens achterin ligt

Als je de bekleding losmaakt (achter je licht) dan zie je daar een witte plastic hendel met veer die je los moet draaien. Je moest best kracht zetten met je vingers in kleine ruimte maar is te doen.

Als die helemaal los is kun je zo de hele unit eruit wippen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!