Achterruit verwarming doet het niet

Dat zou kunnen. In de tussentijd heb ik de kabelboom van de achterklep eens losgekoppeld (dat kan je links achterin doen) en op de vagcom kreeg ik een foutmelding dat (o.a.) de achterruit verwarming niet verbonden was. Dus de bekabeling is goed.

Hopen dat ik ergens een knopje vandaan kan toveren binnenkort :)

Iichel ik had dit laatst ook. Het had bij mij wel met de longcoding te maken. Er stond een code in die ik niet kon aanpassen middels vinkjes. Ik heb er dus een oude longcoding bij gepakt en zag dat hij het deed. Succes!

Ik zit ze net even met wat 'oude' long codes te vergelijken maar ik zie zo alleen dat 'aansturen achterruit verwarming via canbus' bij sommige codes omgevallen is. Die moet uit staan.

De motor moet overigens wel lopen voordat de achterruit verwarming aan kan, heb je dat wel gedaan? (vast wel, maar even om te checken)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!