Achteruit Rij Sensoren/Geen gordel.

RichardsPolo

Nieuw lid
Goedendag!

Ik heb een vraag over het alarm voor geen gordel dragen gelijk met het achteruit rijden.

Vaak wanneer ik een klein stukje moet rijden doe ik geen gordel om.
Dan begint wanneer je boven de ±25 km/h rijdt, een piepend geluid. (dit is normaal)

Wanneer ik dan thuis ben aangekomen en hem in de achteruit zet, blijft dit geluid nog steeds.
Waardoor ik dus het geluid van de achteruit rij sensoren nauwelijks hoor.

Weet iemand als dit aan te passen is?

Zo ja zou ik het super graag horen!

Groeten!

Volkswagen  Polo 6R 
Hahah zo'n antwoord had ik al verwacht.:cry:

Maar normaal draag ik altijd m'n gordel.
Hmmm is het niet mogelijk om er een knopje tussen te zetten ofzo?
Dat wanneer het aangaat en het uit mag, dat ik dat zelf kan bedienen:geek:
Want dan bestel ik even een mooi knopje met "Turbo" erop ofzo(= heeft verder geen prioriteit ja!

Volkswagen  Polo 6R 
Ik weet niet of dat hardwarematig mogelijk is, maar je kan altijd dit aanschaffen voor de kleine stukjes al is dit op eigen risico...

ImageUploadedByTapatalk1400267406.459172.jpg

Even koeken op ebay

gordelpiep kan je makkelijk uitschakelen met vcds, of zo'n stukje van de gordel op de sloop halen :D
mvg

Volkswagen  polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!