Achteruitrijcamera in VW Embleem

Goedemiddag dames en heren,
Allereerst wou ik mij voorstellen op dit prachtige forum. Mijn naam is Redouan. Het is het forum met informatie voor alle auto liefhebbers, met name voor de Polo eigenaren.
Ik ben nieuw als lid.
Ik wil graag in mijn Volkswagen Polo 6R Bluemotion uit 2011 een achteruitrijcamera plaatsen, dan met name in de embleem van deze VW Polo plaatsen. Ik ben hier erg geïnteresseerd naar maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik kan het niet zelf, dus wil het graag samen, of door iemand laten doen (uiteraard tegen betaling). Ik woon in provincie Noord-Holland. Ik ben op het internet gaan rondspeuren, maar ik zag dat de prijzen wat aan de dure kant waren. Ik ben benieuwd of het ook goedkoper kan, vandaar dat ik het hier vraag, het is immers het forum met de leden met meeste kennis over bepaalde zaken.
Ik heb YouTube filmpjes bekeken, maar het ziet er zo ingewikkeld en lastig uit. Vooral demontage van de achterklep bijvoorbeeld en het wegwerken van de kabels.
Zouden jullie mij in contact kunnen brengen, of adviseren hoe dit te doen?
Ik ben benieuwd. Ik dank u allen alvast voor de genomen moeite en tijd.
Met vriendelijk groet,
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!