achteruitrijlicht

Hansstaal

Bekend lid
Je hebt maar één achteruit rijlicht zegt mijn echtgenote vanmiddag, Hu???? ja dat klopt er zit er maar één in zeg ik meteen,......vertwijfeld, ik kijk en zie ik wel twee witte beglazingen, verdorie moet het er nu één zijn of twee. En voor dat ik de unit er onnodig uithaal, wie geeft mij even het antwoord Links en Rechts een achteruitrijlamp? en weet dan ook nog iemand de capaciteit van de gloeipit. Ik wacht gespannen af, wat een soap eigenlijk.

groeten Hans

Volkswagen  Polo AW Highline 
Ik zou zeggen dat ik er twee heb, want parkeer normaal achteruit de parkeer in. En bij het achteruitrijden in het donker (bij ons zijn er geen/niet veel lantaarn palen) maak ik gebruik van mijn zijspiegels en zie dan duidelijk aan beide kanten een lamp aangaan. Nu is er blijkbaar aan 1 kant eentje defect, en dat merk ik meteen bij het achteruit rijden in het donker. of ben ik nou gek?!

Volkswagen  Polo 6aw (2021) 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!