Achteruitrijverlichting

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Even een vraag aan andere 6C bezitters, als jullie de auto in z'n achteruit zetten, brand er dan in beide lampunits de achteruitrijlamp?
Viel me gisteren pas op dat bij mij alleen de rechter brand.

Meerdere scenario's mogelijk:
- Linkse lampje stuk
- Linkse lampje zit er überhaupt niet in
- Linkse lampje uitgeschakeld (en dus in te schakelen via VCDS

Laatst bewerkt:
Heb je links niet een mist lamp?
Mistlamp zit links, onder het blanke stukje van de niet brandende achteruitrijlamp
Rechts zit ook een stukje blank glas voor achteruitrijverlichting (die dus wel brand) met daaronder dan weer een mistlamp (die dus niet brand).
Denk zelf dat afhankelijk voor welk land de Polo gemaakt wordt er lampjes worden ingezet.
Zou het kunnen checken maar dan moet de lampunit er eerst uit, vandaar dat ik eerst maar eens ff die vraag hier geopperd heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
LHD links gestuurde 6R en 6C beide:
links mist licht (fel rood)
rechts achteruit rij licht (wit/geel)

UK/RHD 6R en 6C:
rechts mist licht (fel rood)
links achteruit rij licht (wit/geel)

Rosa-line:
6C lichten
Links en rechts achteruit
links mist achterlicht
:mrgreen:

LHD links gestuurde 6R en 6C beide:
links mist licht (fel rood)
rechts achteruit rij licht (wit/geel)

UK/RHD 6R en 6C:
rechts mist licht (fel rood)
links achteruit rij licht (wit/geel)

Rosa-line:
6C lichten
Links en rechts achteruit
links mist achterlicht
:mrgreen:

Voor dubbele mistlampen en/of dubbele achteruitrijverlichting dus een UK achterlichtje zien te bemachtigen en een beetje rommelen met VCDS ... that's all.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!