Advies nodig: hemel bekleding laat los

Sinds kort laat de hemel bekleding van mijn polo 9N3 los. Het soort schuimrubber zit wel nog aan het dak vast maar de stoffering hangt los.

Heeft iemand advies hoe dit te herstellen? Is dit iets wat je netjes zelf kan? Lijkt me knap lastig om dat correct vast te zetten zonder lijmvlekken of vouwen.

En anders, advies waar dit te laten herstellen omgeving Den Bosch? Iemand een idee wat de kosten van zo iets zijn?

Alvast bedankt!!!

Volkswagen  Polo 9N3 
zelf doen. kijk op internet naar video met voorbeelden. beste is geheel los halen, bekleding eraf, juiste lijm en huidige bekleding opnieuw tegenaan lijmen.

Volkswagen  Polo 6R 
ik had met mijn passat uit 2000 het zelfde probleem
ik heb het met nietjes opgelost
niet zoals het moet maar wel werkend
gewoon over je hele dak elke 5cm een nietje
het werd gewoon een kustwerk

Volkwagen  golf 8 2022 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!