Afspelen muziek via Galaxy S2 op RNS310 lukt niet.

Heb ik een radio RNS310 met hieraan gekoppeld een multimedia aansluitbox. Hieraan de USB kabel naar de GS2. Dan komt op de GS2 de mededeling dat ik als ik usb kies dat dan bluetooth dan uitgeschakeld wordt. Of wel je kunt alleen muziek luisteren als je geen bluetooth hebt. Lijkt mij vreemd. Maar verder maakt hij de koppeling ook niet naar de radio. Of wel ik kan geen mogelijkheid vinden om via de usb connectie de telefoon te benaderen. Kan dus ook geen muziek afspelen. Mijn oude Telefoon een Nokia N97 kon dat wel. Die kwam met de vraag en moest ik de op de telefoon "massa opslag" selecteren. En daar na afspelen maar.

Lijkt mij sterk dat dit met de GS2 niet kan. Dus mijn vraag is: hoe kan ik muziekbestanden vanaf mijn telefoon afspelen op de radio dit alles natuurlijk tegelijk dat bluetooth ingeschakeld is?
 
Heb je bleutooth via de radio lopen dan kan je toch gewoon in je afspeellijst een soort van speaker kiezen komt dan de connectie te staan met je autoradio...? knop phone? gebruiken of media?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik heb geen galaxy, maar een HTC HD2 met Android, maar die vraagt netjes aan mij of ik USB massa-opslag wil inschakelen als ik de USB aansluit. Is dit nergens een optie in de Samsung instellingen?

Echter, luister ik gewoon lekker via Bluetooth, werkt prima! Opladen doe ik thuis wel :)
 
@krisrock

Geen idee. Aan de kabel die op de box aangesloten zit zit aan het uiteinde een usb connectie. Hierop sluit ik de usbkabel aan die dan naar de telefoon gaat. Zelfde kabel waarmee ik de N97, N82, en N97mini mee aansluit. Dit zijn een paar telefoons die ik heb geprobeerd. De N82 is een oude reserve toestel.
 
Ik zou als ik jou was je telefoon eerst eens aan een pc hangen, kijken of je dan wel op/in de telefoon kan kijken via USB.
Zelf heb ik een ACE en die deed het eerst niet aan mijn pc, heb toen iets op mijn telefoon moeten installeren via mijn pc voordat ik USB kon aan zetten.
 
Goede tip van Onno!

Ik vraag me trouwens af hoe je dat doet... De USB connectie zit in je handschoenenvak, leg je je telefoon daar dan in? Of voer je de kabel op één of andere manier naar buiten toe?

Edit: ow wacht, 9n forum... Kan zijn dat je aansluitbox natuurlijk ergens anders zit Stick Out Tongue
 
Heb trouwens een VW Golf. Daar zit de aansluiting in de middenarmsteun. Maar hier had ik ook een oplossing gezien voor een ander probleem dat ik had met de combinatie RNS310 en GS2. Echter of het nu een Golf is of een Polo. De RNS310 blijft hetzelfde. En natuurlijk heb ik de GS2 aan de pc gehangen anders had ik er geen muziek op kunnen zetten. Dat werkt goed. Het probleem ligt ook niet bij de RNS310 maar meer bij de GS2. En ik hoop dat hier mensen zijn met dezelfde combinatie die dit probleem ook hebben (gehad). Waardoor ik hoop dat ze de oplossing met mij willen delen. Heb ondertussen de MDI ge-update naar KW22-2011. Ook dit help niets.
 
heb je al de usb kabel van je telefoon geprobeerd in de usb media kabel?
dat werkt bij mij wel namelijk (heb ook een htc hd2, maar dan met windows mobile 6.5.x) ;)
en anders kun je ook nog een aux kabeltje voor 2 of 3 losse eurootjes kopen en die gebruiken ;)
btw de kabel die je dan moet hebben is 3.5mm jack male male ;)
(zit zo'n plugje in je rns-310 en dat is je aux poort ;) )
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb pas geupdate naar 2.3.4 De enige manier waarop het lukt zonder extra kabels is via extra sd kaartje en dan: Instellingen => Applicaties => ontwikkeling => usb foutopsporing aanvinken.
Het lijkt erop dat het bij geen enkel merkt werkt volgens androidworld.nl.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!