Afstandsbediening

Bomo42

Premium lid
Kun je op elke polo de claxon aflaten gaan als je de auto dicht of open doet met de afstandsbediening

Volkswagen  Polo gti 
100% doen.
Me buren hebben genoten van mijn claxon op morning 6r.

Daarna origineel alarm. En ook een zachte toon.
@joosspekloos kan je ook op een originele alarm je claxon gebruiken met het vergrendeling en ontgrendelen van de auto.?

Volkwagen  E golf 2018 
Ja in theorie wel, maar 't is wel een bijzonder onaangenaam geluid als je 't mij vraagt.
Ben ik met je eens, schrik er zelf ook van. Maar is wel lachen om het aan te zetten als je auto bijv. bij de dealer neerzet voor een onderhoudsbeurt. Dat vond ik toch wel erg leuk, haha.
Blijkt ook dat het sleutel gebonden is! Ik bracht mijn Polo naar de dealer met de reserve sleutel, bij die sleutel claxonneerde hij nog wel bij het op slot doen, maar bij mijn ''main'' sleutel niet meer. Komt omdat ik de functie met de main sleutel had aan- en uit gezet had. Na de functie op contact met de reserve sleutel aan en uit gezet te hebben, claxonneerde hij niet meer.

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!