Sinds kort ben ik eigenaar van een Polo uit 2011. Ik ben er ontzettend blij mee, maar de vorige eigenaar heeft er een Sony aftermarket radio ingezet. Deze wil ik vervangen door een RCD 310. Nadat ik de Sony heb losgehaald en alle bekabeling te hebben bekeken, blijkt er een quadlock stekker over te blijven en een enkele antenne kabel. Dit zijn overigens allemaal termen die ik hier op het forum heb opgepikt .
Die antennekabel lijkt standaard te zijn, maar origineel hoort hier toch een dubbele antennekabel in te zetten? Een converter van enkel naar dubbel is de makkelijkste oplossing, maar kan dit probleemloos?
Tevens heb ik een stomme aankoop gedaan. Naief als ik was, dacht ik een RCD 310 aan te schaffen, maar eenmaal hier blijkt deze echt vierkant te zijn (geen afgeronde hoeken) en de bijgeleverde code blijkt niet te kloppen. Iemand enig idee welke radio het wel is?
Bedankt voor het meedenken!
Die antennekabel lijkt standaard te zijn, maar origineel hoort hier toch een dubbele antennekabel in te zetten? Een converter van enkel naar dubbel is de makkelijkste oplossing, maar kan dit probleemloos?
Tevens heb ik een stomme aankoop gedaan. Naief als ik was, dacht ik een RCD 310 aan te schaffen, maar eenmaal hier blijkt deze echt vierkant te zijn (geen afgeronde hoeken) en de bijgeleverde code blijkt niet te kloppen. Iemand enig idee welke radio het wel is?
Bedankt voor het meedenken!