Ik neem aan dat dit bij gewoon bij de garage kan?Geen ervaring met dit specifieke geval, maar ik zal hem zeker even aan Vcds hangen kijken naar de foutcode en een reset geven.
Je bedoelt,Optie voor de volgende keer:
Contact aan
Pluspool los
Werkzaamheden uitvoeren
Pluspool erop
Contact
Krijg je geen foutmelding
Zeker. Als je de pool aansluit op de accu dan gaat t contact binnen aan. En als de airbag dan afgaat knalt hij niet in je gezicht.@Robin nee ik heb het goed neergezet
In de werkplaats handleiding is dat de reden haha, ooit een training gehad bij PON.Het is meer dat de auto dan geen foutmelding geeft, maar dat ook hahaha
Zover ik het heb geleerd is de accu aansluiten met contact aan niet optimaal vanwege de piekspanning.@Robin nee ik heb het goed neergezet
Is ook een zekere werkwijze Robin, enige wat ik extra geleerd heb is om de werkzaamheden bij airbags te veranderen.Zover ik het heb geleerd is de accu aansluiten met contact aan niet optimaal vanwege de piekspanning.
Hoe je het ook doet bij een airbag altijd de accu loskoppelen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.