Airco aan als stadslicht aan gaat

Hallo, ik ben Hans en 63 jaar, de laatste 2 jaar heb ik geen auto meer gehad, daarvoor altijd Golf gereden. Nu sinds een week een Polo 9n uit 2002 gekocht en hoop er een paar jaartjes mee te kunnen rijden. Na een paar dagen deed de airco het niet meer. Het bleek dat de condensor lek was, deze is vervangen en de airco deed het weer, toen ik weer een andere dag ging rijden deed de airco het weer niet, s,avonds deed hij het weer wel.
Nu blijk dat als ik de stadsverlichting of groot licht an doet, de airco het wel doet, Als ik de airco toets aan doet, die wel brand, doet de airco niets. Het blijkt dus dat iemand de airco pomp op een draad van de verlichting heeft aangesloten om een of andere reden. Wie kan mij helpen om dit weer origineel te krijgen? De airco werkt wel goed op zich.
 
Volkwagen  Polo  1.4 16V 
Misschien stom gesproken, maar ga terug en leg je klacht neer bij de garage?


Ik heb de auto particulier gekocht, dus daar hoef ik niet bij aan te kloppen, de garage die de condensor heeft vervangen, kon het niet oplossen, die hebben bijna een hele dag gezocht en geen kosten in rekening gebracht, dat was het enige goede nieuws vandaag.
 
Volkwagen  Polo  1.4 16V 
Er zit ergens een draadbreuk, een andere garage heeft een nieuw draadje getrokken en met een nieuw schakelaartje in het dashboard verbonden, nu werkt het weer, onafhankelijk van de verlichting
 
Volkwagen  Polo  1.4 16V 
Pigeon is denk ik de aardigste van dit forum. Wauw, wat breng jij je reacties bot zeg.

Ik zag zulke reacties wel eerder voorbij komen, maar kennelijk is dit jouw manier van reageren hier.

Sorry, maar hoe bedoel je dat?
Ik probeer altijd mee te helpen en te denken met anderen waar ik kan.
Mijn manier van reageren kan soms wat kort zijn, maar met drie kleine kinderen, een intensieve baan en een nog lopende verbouwing kan dat kloppen. Daarin tegen bedoel ik het nooit verkeerd en is mijn hulp gemeend. Dus als ik iemand beledigd, geïrriteerd of volledig over de zeik heb geholpen, mijn excuses, ik zal voortaan beter op mijn reacties letten.


Tegen Hansc, blij dat het opgelost is, gewoon domme pech en toeval Dus?
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!