Airco stuk?

Probeer eens met een vagcom kabel de airco uit te lezen? :)

Bij mij bleek het aan te laag hogedruk vloeistof pijl te liggen toen ik het probleem merkte.

Als je recent een aircoservicebeurt hebt laten uitvoeren: Teruggaan en klagen ;)
 
Ik heb precies het zelfde probleem, had er ook een topic over aangemaakt.
Mijn auto is van 2005, en had blijkbaar nog nooit een airco beurt gehad, dus ik naar de kwikfit, die hem gevuld, volgens hun hoefde er niet veel bij maar hadden ze dat koel middel wel vervangen.
Daarna nog steeds het zelfde probleem, dus ik heb lopen klagen, as vrijdag gaat hij er weer heen en mogen ze eens goed kijken, ze adverteren, "gegarandeerd koeler, niet goed, geld terug!!!!!"

Ook hoorde ik nog iets over een pollenfilter dat vol/vies kan zijn, of het zo is weet ik niet, maar heb even opgezocht waar die zit.

filtro-anti-polen.jpg


Ga die ook maar alvast eens nakijken, want mijn blower rechts doet echt weinig.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!