Airco vervangen voor climatcontrol

Bochten verlichting is de appel in dit geval en de climatronic de peer ;)
Het kan zeker wel, maar dan heb je meer nodig dan alleen de zichtbare unit.
 
VW  6R  1.2TDI 
Voor clima heb je een ander kachelhuis nodig met ingebouwde stelmotoren en sensoren. Die zitten er nu niet op omdat je alles handmatig met draaiknoppen bediend ;)
 
Ik heb eens een ombouw gezien - echt het hele dashboard moet eruit om dat systeem te vervangen. Sux. Zie hier filmpje op youtube van Jetta.

[youtube]fEVCcDwMj_o[/youtube]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, volgens mij zou het best eens mogelijk kunnen zijn. Bij de comfortline is het prijsverschil als optie niet groot. En de aansturing van de kleppen en dergelijke gebeurd al elektronisch. Maar het vervangen van het knoppen paneel zal wel niet voldoende zijn (can bus aansturing?). Wel spannende upgrade!
 
Ik heb van een ander merk auto de draaiknoppen unit eruit gesloopt en zo'n mooi digitaal unitje terug geplaatst, werkt als een tierelier, zelfs de computer denkt dat er nu een tronic in zit. :mrgreen:
Geen enkele foutmelding ook al horen er natuurlijk normaal een zooi extra sensoren bij.
 
Wat voor auto was dat dan?

Raar verhaal

Ik heb van een ander merk auto de draaiknoppen unit eruit gesloopt en zo'n mooi digitaal unitje terug geplaatst, werkt als een tierelier, zelfs de computer denkt dat er nu een tronic in zit. :mrgreen:
Geen enkele foutmelding ook al horen er natuurlijk normaal een zooi extra sensoren bij.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!