Alarm Polo aw 2.0 GTI

Ik kom er dus pas achter dat mijn polo geen alarm heeft. Zag z’n ledje in de deur knipperen dus ging er een beetje vanuit dat er wel een alarm opzat. Dus niet!! Mijn polo komt uit Duitsland. Zijn er meer mensen met een polo zonder alarm en heeft iemand deze erop laten zetten??
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
Ramen open en auto op slot doen. Even wachten en dan met je armen erin bewegen en je deur van binnenuit open doen. Als je niks hoort zit er volgens mij geen alarm in.
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
Ik heb ook een Highline en heb ook het lampje en geen Alarm, maar had het ook met mijn vorige Polo
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Ik heb de Highline Business R, op de VW site staat de onderstaande afbeelding. Iemand een idee waar die knop zou moeten zitten?
05800FCB-3BE0-467B-A67F-BC795FA2B534.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
veel duitse auto's die geen alarm hebben hoor sta je nog van te kijken. is daar voor de verzekering allemaal net iets anders als voor ons, ik heb wel een alarm op de mijne zitten!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
veel duitse auto's die geen alarm hebben hoor sta je nog van te kijken. is daar voor de verzekering allemaal net iets anders als voor ons, ik heb wel een alarm op de mijne zitten!

Klopt, ik heb altijd pech! Bij mij zit er nooit alarm op. Dit is mijn vierde Duitser en weer geen alarm. En als ik de auto ga verzekeren willen ze ook nog dat ik er een volgsysteem in komt. (Voor de polo heeft de verzekering niks gevraagd.) Laatste keer koste dat grapje mij totaal €1700,-
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
Mijne is ook uit Duitsland geimporteerd, door de dealer. Is mij verkocht onder vermelding van alarm klasse 1. Dat staat ook in mijn verzekeringspolis. Kijk ik echter bij openen en sluiten in het Car menu, dan zie ik daar niets over alarm
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Mijne is ook uit Duitsland geimporteerd, door de dealer. Is mij verkocht onder vermelding van alarm klasse 1. Dat staat ook in mijn verzekeringspolis. Kijk ik echter bij openen en sluiten in het Car menu, dan zie ik daar niets over alarm
Dan zou ik mij daar maar eens in verdiepen. Mocht je Polo gestolen worden, ooit terug worden gevonden en uitkomen dat er geen alarm in heeft gezeten, is maar de vraag hoe een verzekeringsmaatschappij daarmee omgaat. Scheelt dan weer dat jij niet in de Randstad woont, de kans dat men naar Friesland rijdt om een Polo te stelen is een stuk kleiner.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ja dat klopt; maar hij is wel verkocht met alarm, dus kan mij denk ik niets verweten worden. Ik ga het echter wel uitzoeken. Maar wil dan wel zeker weten of het verhaal klopt dat als het niet in het car menu staat, er geen alarm aanwezig is
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ja startonderbreker is het, klasse 1. Misschien dat dit niet specifiek in het menu staat?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Naar mijn mening heb je dat dus wel. Echter je verwacht wellicht iets anders omdat het woord "Alarm" er voor staat.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
O, op die manier. Nou ja, ben idd blij lekker in Friesland te zitten. Woonde ik nog in Amsterdam, dan was ik ook nooit aan deze auto begonnen ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!