Algemeen Photoshop (verzoek) topic

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Dit is een algemeen topic voor alle Photoshop gerelateerde vragen/posts, wil je jouw skills laten zien? Of heb je juist een vraag of verzoek(je)? Plaats dat dan in dit topic.

Voordat je een aanvraag plaatst, graag dit even lezen.

1. Aangeleverd materiaal
1.1 Auto
Een goede foto van je auto is een de beste basis. Je levert een foto van je Polo aan van de zijkant of in en lichte hoek, vanaf neutrale hoogte.
Het liefst met een neutrale belichting, geen hipster- of instagram filters. Maak het de Photoshopper zo makkelijk mogelijk. We doen het in onze vrije tijd, voor de lol, dus hoe makkelijker je het aanlevert, hoe eerder het gedaan wordt.
1.2 Toe te voegen onderdelen
De toe te voegen onderdelen moeten er, voor zover mogelijk, helemaal op staan. Velgen moeten rond zijn, en de maat erbij vermelden en onder dezelfde hoek als de auto staan. Het liefst ook de naam van de velg (bv Rial Milano). Met Photoshop is een boel te doen, maar als je zelf al ziet 'dit gaat niet echt lekker matchen' dan zoek je even verder.

2. Google
Stel, ik wil een setje OZ Superleggerras onder mijn Polo geshopt, kan ik ook gewoon even googlen naar "Superlegerra 18 Polo". Veel niet-standaard onderdelen (spoilers, velgen) zijn wel door mensen eerder op een Polo gezet, en posten dit graag op het internet (net zoals wij). Maak hier gebruik van :)

3. Human resources
En last but not least, de mensen hier doen het allemaal vrijwillig. Toon zelf inzet, en laat wat waardering blijken. Vertel wat je precies wil, maak desnoods een schetsje met paint. Zonder eigen inzet gaat mogelijk niemand jou helpen... sorry :)

Photoshop handleidingen:
 
Wie o wie kan en of wil voor mij mijn auto eens verlagen door middel van Photoshop?

mijn dank is groot!!
 

Bijlagen

  • B60D680E-3EC6-49B4-AD42-41879FEF2895.jpeg
    B60D680E-3EC6-49B4-AD42-41879FEF2895.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 60
  • 12CF61FA-E965-4BBC-A939-F829097F999F.jpeg
    12CF61FA-E965-4BBC-A939-F829097F999F.jpeg
    2.9 MB · Weergaven: 56
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
@DeeOow vraagje.
Mijn auto inmiddels verlaagd.
Je raad het al....

zou je mijn achterramen eens willen blinderen?

mvg Thomas
 

Bijlagen

  • 15DAD6B6-FE30-43A3-9A80-D80A63378F5B.jpeg
    15DAD6B6-FE30-43A3-9A80-D80A63378F5B.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!