allerlei lampjes gaan branden op mijn dashboard...

polo .jpg

Op mijn dashboard begon onder het rijden allerlei lampjes te branden en begon ineens heel schokkerig te rijden soort save mode.
wat kan dit zijn ??
Ik heb meerdere maken contact uitgezet en weer gestart blijft het zelfde probleem.
VW Polo 2012 1.2TSI 105pk

mvg dave
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
Inderdaad een vaak voorkomend probleem bij deze motor van rond die tijd. Had het destijds ook met mijn Yeti. Later heeft men die kabels, die te heet worden, beter geisoleerd. Vaak gaat het idd ook meteen gepaard met een kapotte bobine
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!