android auto: Google Maps offline kaarten

jolo

Bekend lid
161
113
62
Mensen, goed nieuws! We zijn weer terug op het ouwe nest; de Golf staat in de verkoop en ik heb inmiddels een Polo AW comfortline uit 2018. Very basic, maar er staan al een paar modificaties op het programma..
De Polo is voorzien van Android Auto/Apple Carplay (ik gebruik Android Auto, want Samsung telefoon).
Natuurlijk wil ik Android Auto gebruiken, gewoon omdat 't leuk is, maar, vraagje: om Gb's te sparen heb ik de offline kaart van Nederland (en een stukje Duitsland en België) gedownload. Als ik m'n telefoon op de auto aansluit, worden dan automatisch de offline kaarten gebruikt, of moet ik de telefoon dan in vliegtuigmodus zetten bv? Of moet ik iets anders "aanklikken"?

Thanks alvast voor jullie reacties!

Foto's van de Polo volgen. Hier nog een foto (vergroot, dus niet meer zo scherp) van de Golf zoals ie op de ad in MP staat..

20230602_205820_resized.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Zoveel mb’s gebruikt je navigatie app niet, het gebruikt je gps namelijk :). Kan je ook terugvinden in je telefoon evt. Vanwaar je keuze om toch weer terug te gaan naar een Polo ipv Golf?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Bedankt voor jullie reactie! Ik vond het raar dat ik nog nooit een melding had gekregen dat ik bijna aan m'n datalimiet zat, en nu ik android auto gebruik, ineens wel..
@PoloDJ ik wilde graag een iets recentere auto en ik ben Polo fan ;) Dit is m'n 4e...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
Waarderingen: PoloDJ
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!