Android auto in een Polo 9N uit 2008

Marcel-

Nieuw lid
Ik heb sinds Zaterdag een Polo 9N uit 2008.
Hierin zit nog een simpele radio welke ik graag wil vervangen met een radio met achteruitrij camera en geschikt voor Android auto.
De 1 zegt kan wel en bv CarrOptions zegt dat ze geen geschikte optie voor mijn auto hebben.
Ik heb er totaal geen verstand van dus ik moet afgaan op wat anderen zeggen.

Dus vandaar mijn vraag hier.

Weet iemand wat de mogelijkheden voor mijn auto zijn en weet iemand een bedrijf liefst in de buurt van Den Haag waar ik de spullen kan kopen en laten plaatsen ?

Volkswagen  Polo 9N 
Heb gister ook eea zitten uitzoeken, en wat ik tegen kwam is dat voor auto's van voor 2009 je volgens mij een andere CAN gateway nodig hebt. Anders zou je batterij continue leeggetrokken worden

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!