Android radio update

Hi! Ik heb een Voltario https://www.bol.com/nl/nl/p/rns-510-autoradio-navigatie-8-met-android/9200000100445976/ radio, die best wel sloom aan het worden is. Ik zoek een software update maar de radio functie "systeem update" doet niks. Google biedt me ook niks. Iemand enig idee?
In de radio zit een processor en ram geheugen. In de meeste gevallen kan je dat niet uitbreiden. Heel misschien het ram geheugen maar denk het niet.

De Rns 510 android zijn er met 3 verschillende processors en geheugen zag ik.

Als je veel gebruik maakt van je opslag geheugen. Kan het wellicht nog helpen om dat op te schonen.

Volkswagen  Polo 6R 
heeft de leverancier van dit toestel geen oplossing voor je?
anders zou ik is kijken voor een ander toestel voor in je polo.
@dov heeft een mooie collectie aan mooie toestellen.
De leverancier reageerde niet op klachten. Heb mijn geld van bol.com terug gekregen en mocht de radio houden. Daar hoef ik dus niks meer van te verwachten Probeer eerst een oplossing te zoeken voor ik wat anders ga kopen!

Volkswagen  VW golf 7 business edition 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!