AndroidAuto

VWPAW

Lid
Weet iemand of het al mogelijk is om Androidauto te projecteren op het AID? En is er al iets waardoor het wel mogelijk is om Spotify te bedienen via het stuur?

Volkswagen  Polo AW 
AID? Ik neem aan dat je het scherm van de radio bedoeld.

Ik heb anderhalf jaar in een Polo AW van mijn ex-werkgever gereden en kon gewoon gebruik maken van Android Auto, bediening via het stuur werkte ook prima.

Volkswagen  Polo 6R 
Active Info Display (AID) Hm.. ik kan dus niet naar een volgend nummer middels de knoppen op het stuur als ik Spotify gebruik. En de navigatie krijg ik niet op het AID.

Volkswagen  Polo AW 
Navigatie kan niet op je AID van Android autom alleen de navigatie van Volkswagen zelf.
Muziek hoor je als het goed is wel gewoon te kunnen doen via Spotify en je stuur, dat werkt hier prima15801420112251370056135220449555.jpg
Door middel van deze kaart met pijlknop zet je hem over naar je AID

Volkswagen  Polo AW 
De knop voor het wisselen van scherm om de navigatie van VW om te zetten had ik ontdekt. Spotify kan ik wel via het stuur bedienen als ik het via Bluetooth luister, maar niet als ik het via de USB gebruik middels AndroidAuto.

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!