Antenne Polo AW - wassstraat

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Halen jullie de originele antenne er af als je voordat je door de autowasstraat rijdt?

Volgens mij is deze klein en flexibel genoeg dat het niet hoeft maar ben bnwd naar jullie ervaringen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
dat klopt inderdaad, bij een kettingbaan zal er 1 keer een dakborstel overheen gaan en zal het wel meevallen. bij een gewoon simpel ding gaat die er een paar keer heen en weer over toch? dat zal die niet fijn vinden. hij is kort maar best stug ik haal hem er meestal af, en was bij een wasstraat met echte borstels niet met nylon zooi, ik rij veel te veel om zin te hebben die auto iedere week zelf van een laag remstof en troep te ontdoen, glascoating er op en klaar is kees
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ik las ook ergens hier op dit forum dat het voor de AW een gedoe is om een haaienvin te monteren ivm GPS, DAB, FM, Telefoon functie van de antenne.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
ik zou hem er af halen. de antennevoet zit in je dak vast geschroeft, als je antenne een klap krijgt is het een kwestie van kracht maal arm om je dak te verbuigen. gevolg is lekkage (gehad met mn vorige auto, een Toyota Aygo) iemand vond t leuk om de antenne (die vast geroest zat) recht op te zetten...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: gabrielseinen
Dit is de VW originele korte antenne als accessoire


Koper en carbon in een rubberen behuizing net als de originele af-fabriek antenne.
Deze is wel 10 cm, volgens mij is de standaard af fabriek 20 cm?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Ik heb deze besteld €8 incl bezorgkosten, verkocht door Amazon:

Lijkt veel op de originele maar dan kleiner, ook de voet lijkt naadloos aan te sluiten op deze kleine antenne.

Hier 2 foto's van iemand met een Polo AW die deze ook heeft en probleemloos werkt op de Polo AW:



$_107.JPG



$_107.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Van het weekend deze er op gezet:
Sluit mooi net als de originele FM antenne, geen FM Radio storing ondervonden.. (zonder de FM antenne werkt FM radio ook prima)

Overigens als ik radio luister dan is het toch DAB+ die heeft een aparte geïntegreerde ingebouwde antenne net als de GPS antenne.
 

Bijlagen

  • IMG_20191019_123032.jpg
    IMG_20191019_123032.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 78
  • IMG_20191019_122843.jpg
    IMG_20191019_122843.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 71
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!