Apple car Play installeren 2014 Polo 6C

Ik zou graag een Apple car play unit in mijn 2014 Polo 6C willen installeren nu is de RCD 330 NoName een goede optie maar weet ik niet welke origineel zijn, ook wil ik dat mijn parkpilot (De parkeersensoren) ook op het scherm te zien zijn en niet dat ik alleen maar het gepiep hoor van de sensoren. Ik moet sowieso een nieuwe radio frame bestellen omdat de huidige niet zal passen. Zou iemand mij kunnen helpen?
 

Bijlagen

  • IMG_3115.jpeg
    IMG_3115.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 21
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Beste @dov,

Graag zou ik mij aansluiten bij de vraag van 6C Bas. Ik heb een polo 6C uit 03-2015 zonder Carplay en Android Auto.
Ik ben op zoek naar de juiste RCD330 Noname. Heb jij deze op voorraad en welke kosten zijn hieraan verbonden? Is de geluidskwaliteit van de Rcd 330 gelijk aan die van de originele unit? Ik kan je helaas geen PB sturen.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Joey
 
Volkswagen  Polo 6C 2015  1.4 TDI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!