Apple car play polo 6c

Hallo allemaal,

Ik begrijp er even helemaal niks meer van..
Ik heb een polo 6c uit 2015 en de vw dealer zegt dat ik geen apple carplay kan activeren. Ik ben toen een bekende tegengekomen en die gaf aan mijn software te kunnen hacken of updaten?

Dit is gedaan alleen heb ik nog steeds alleen mirrorlink, hij zegt dat als ik mijn usb poort vervang ik dan apple carplay kan gebruiken. Ik voeg even wat foto’s toe misschien dat iemand me hier kan helpen. Ik wil liever niet mijn scherm vervangen namelijk☺️
 

Bijlagen

  • IMG_4262.jpeg
    IMG_4262.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 21
  • IMG_4263.jpeg
    IMG_4263.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 22
  • IMG_4264.jpeg
    IMG_4264.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 22
  • IMG_4261.jpeg
    IMG_4261.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 23
Volskwagen  Polo  1.4TDI 
Hoi Charlotte,

Welkom op het forum.

Het klopt inderdaad als je de USB Poort vervangt voor een andere + je de unit in je handschoenen kastje hebt vervangen en dan wat laat coderen dan werkt Apple Carplay met dit scherm. (Kosten zijn rond de 500 Euro) Ik heb dit destijds bij iemand laten doen in Tiel.


Mocht je dit te duur vinden moet je wijken naar een ander scherm.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Hoi Charlotte,

Welkom op het forum.

Het klopt inderdaad als je de USB Poort vervangt voor een andere + je de unit in je handschoenen kastje hebt vervangen en dan wat laat coderen dan werkt Apple Carplay met dit scherm. (Kosten zijn rond de 500 Euro) Ik heb dit destijds bij iemand laten doen in Tiel.


Mocht je dit te duur vinden moet je wijken naar een ander scherm.
Dus ik moet ook de unit in mijn handschoenenkastje ook vervangen? Dus als ik nu de kabels en de usb poort vervang werkt het alsnog niet?
 
Volskwagen  Polo  1.4TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!