Hi Mypolo leden,
Ik heb een vraagje m.b.t mijn Apple carplay, Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon iPhone 16 Pro.
Sinds dien heb ik problemen met mijn Apple carplay.
Als ik de telefoon connect dan maakt hij automatisch wifi verbinding met mijn auto, er staat dan ook bij "geen internet verbinding"
Ik kan dus geen muziek luisteren via Spotify die ik niet gedownload heb, en krijg ook geen appjes en dergelijke binnen omdat ik geen verbinding heb met het internet.
Als ik de verbinding verbreek met de wifi van de auto doet carplay het uiteraard niet meer maar heb ik wel gewoon weer mijn 5G internet.
Voorheen nooit problemen gehad met mijn iPhone 12 Pro, en ik hield ook altijd gewoon mijn 5G internet als ik draadloos verbinding maakte met Apple carplay.
Sinds ik de nieuwe telefoon heb lukt dat niet meer, enkel als ik de telefoon met bluetooth connect behoud ik mijn internet.
Er zit iets in de instellingen denk ik, maar ik weet niet wat ik moet veranderen?
Gaat om een Polo GTI van 2023.
Ik heb een vraagje m.b.t mijn Apple carplay, Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon iPhone 16 Pro.
Sinds dien heb ik problemen met mijn Apple carplay.
Als ik de telefoon connect dan maakt hij automatisch wifi verbinding met mijn auto, er staat dan ook bij "geen internet verbinding"
Ik kan dus geen muziek luisteren via Spotify die ik niet gedownload heb, en krijg ook geen appjes en dergelijke binnen omdat ik geen verbinding heb met het internet.
Als ik de verbinding verbreek met de wifi van de auto doet carplay het uiteraard niet meer maar heb ik wel gewoon weer mijn 5G internet.
Voorheen nooit problemen gehad met mijn iPhone 12 Pro, en ik hield ook altijd gewoon mijn 5G internet als ik draadloos verbinding maakte met Apple carplay.
Sinds ik de nieuwe telefoon heb lukt dat niet meer, enkel als ik de telefoon met bluetooth connect behoud ik mijn internet.
Er zit iets in de instellingen denk ik, maar ik weet niet wat ik moet veranderen?
Gaat om een Polo GTI van 2023.
Volkswagen
Polo GTI 2023