Armsteun voor Polo 6R

Oellemans

Nieuw lid
Even een vraagje, ik wil mijn polo nog graag voorzien van een midden armsteun. Nou kan ik zoeken tot ik een ons weeg maar een originele is blijkbaar niet te vinden via het internet, alleen via marktplaats heb ik er een paar gezien, welke maar niet antwoorden Stick Out Tongue .
Nou wil ik graag alles zo origineel mogelijk houden, of iig dat het origineel lijkt haha.

Via AliExpress heb ik een aantal imitaties gezien die exact lijken op het origineel, ze zijn ook niet heel veel goedkoper dan wat de personen op marktplaats aanbieden dus ben wel benieuwd of dit wat is.

Iemand tips of ervaringen met deze armsteun?

Volkswagen  Polo 6R 
Heb er toen ook een gekocht via ali, zijn exact hetzelfde als origineel. Heb hem nu een jaar erin en werkt nog erg goed.
Zeker aanrader dus.

Volkswagen  Polo 6R 
Ga naar een sloop, zoek een 1.2TDI BleuMotion op, sloop de armsteun eruit en there you go!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!