Armsteun

Hallo,

ik zal me eerst even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Heb sinds 2008 een 3-deurs Polo 1.4 16v uit 2002 (zwart). Alles standaard (nog).

Nu ben ik op zoek naar een armsteun en heb ik 2 opties.

1e keuze: http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 15374.html

Vraag: heeft iemand hier ervaring mee? Ziet er uit of je deze met de middelste opening gewoon over de handrem kun schuiven en dat het 'bakje' gewoon in de huidge valt. Dus is deze echt speciaal gemaakt voor een 9n?

Optie 2: http://www.kameionline.nl/cms/index.php ... t&Itemid=1

Ik had de Kamei bij een van de leden gezien geloof ik maar ik vind hem een beetje duur, dus mij spreekt optie 1 meer aan.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
die van de 1e foto heb ik zelf ook, opzich zit het steuntje wel lekker, echter vind ik de afwerking en montage erg tegenvallen, ik zelf zou als ik nu de keuze moet maken voor een kamei gaan! dan maar iets meer betalen maar die is wel netjes afgewerkt en zit degelijk bevestigd (aan de stoelframe bouten)

hoop dat je wat aan mn reactie hebt! en hopelijk zien we je polo snel op het forum! :)
 
Johan, bedankt voor je reactie.

Maar is de bevestiging dan zo slecht van dit ding? Of zit hij niet niet stevig?
Het lijkt alsof je hem zo over de handrem kan schuiven.
Ik zie mezelf (bij die kamei) niet met bouten in het stoelframe aan de gang gaan.

Trouwens een tip via PM van Korsan: bij cargoods.nl was hij nog een tientje goedkoper.

Groet.
 
Zeker weten dat dat in de bodem moest? ik meen me te herinneren dat ik laatst al de 'sint' folder van vw kreeg met daarin natuurlijk veel shit voor 9n3... (gerichte marketing zit wel snor daar) en die armsteun schroefde je volgens mij aan de zijkanten in de middentunnel.

sjors
 
Ik heb hem (na tip via PB) besteeds bij Cargoods.nl daar was hij €10 goedkoper.
Ik krijg daar nu heel leuk een bevestiging van: LEVERTIJD 6-8 WEKEN ! :shock:
Bij SKG is hij 2-5 dagen, had ik hem daar maar besteld.

Zou ik hier nog iets aan kunnen doen???
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!