Audio upgrade?!

Beste lezers,

Nog maar kort op dit forum, maar dit is al weer maar derde bericht :)
Aangezien jullie zo snel reageren en mij zo goed helpen, plaats ik ga het volgende bericht.
Ik zit eraan te denken op een subwoofer te laten plaatsen in mijn polo 6r. Ik luister veel hiphop en kan zo nu en dan een lekker hardcore setje zeker waarderen :)

Na wat berichten te hebben gelezen, heb ik begrepen dat de speakers van de polo 6r goed zijn, dus ik zou alleen denken aan een woofer upgrade.

Hoe denken jullie hierover, enkel woofer upgrade of ook speakers gelijk aan pakken? En moet ik dan een minimale wattage hebben? versterker? Actieve of passieve woofer?

Ik hoor graag van jullie :)

Groetjes Arthur

Volkswagen polo 6R  Polo 6R 
Ik zou alleen de woofer doen. heb dat zelf ook gehad met 2 losse hoedenplank boxen, maar die zijn voor de 6r niet nodig. Houd er rekening mee als je een woofer gaat plaatsen zou ik deze bestellen die of onder een stoel kan, of in de reserve band van de kofferbak. Aangezien je al totaal geen ruimte meer hebt. vandaar dat ik zelf de woofer ook niet meer heb. Ruimte gebrek

Volkswagen  Golf 
Zoals hierboven aangegeven zit je achterbak anders snel vol. Maar het geluid van een (JL Audio 12W3v3-4) subwoofer weegt daar voor mij wel tegenop. Als je zoiets wil, deze speelt echt heel zuiver, is het een echte aanrader. De standaard speakers voldoen verder prima voor mij.

Bijlagen

• 49DBD04D-CB50-4660-BFC3-E2F68292F693.jpeg
    49DBD04D-CB50-4660-BFC3-E2F68292F693.jpeg
    154 KB · Weergaven: 61
  • 501C9341-4A69-4221-B873-87230BAF1F8C.jpeg
    501C9341-4A69-4221-B873-87230BAF1F8C.jpeg
    199.5 KB · Weergaven: 58
  • C4F07368-9145-4904-851D-872895C4A0B9.jpeg
    C4F07368-9145-4904-851D-872895C4A0B9.jpeg
    150.2 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI 
Ik heb pas de voorspeakers vervangen door een setje 2 weg Pioneers en meteen de deuren voorzien van dempingsmateriaal (silentcoat starterset per kant) totale investering nog geen 100 euro maar klinkt echt véééél beter nu

**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R 
Ik zou ook de extra investering doen, ik had in mijn Touran ook prima standaard speakers (dacht ik) totdat ik mijn 2 composets van AudioSystem erin had.. wat een verschil in vooral de klanken veel zuiverder en beter voelbare kick-bass!

Nu had ik ook wel een vrij 'audiofiele' headunit (Pioneer DEH-P 88RS) waarin zeer veel in te stellen was.

Tevens daarbij had ik nog een 12" Audiosystem subwoofer in de kofferbak om het af te maken ;)

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!