Audio upgraden?

Sven Huls

Nieuw lid
Dag allemaal,

Ik zou graag jullie mening/tips willen horen over het upgraden van mijn audio systeem.

Momenteel heb ik gewoon de standaard boxen van volkswagen erin. (ik heb de comfortline, geen idee of dat uitmaakt)
Opzich is het geluid prima alleen mis ik iets.

Het liefst heb ik een kleine upgrade met net iets meer/diepere bass erin.

mijn vragen:
- Is dit het waard om te vervangen (aangezien ik geen subwoofer wil).
- zo ja, wat is een logische optie? de prijs moet niet te gek worden.

Momenteel heb ik 2 kleine boksen langs het voorraam, 2 grote in de deur en 2 grote achter.

Brand los zou ik zeggen :D

Volkswagen  Polo 
Tja wat is je budget?

Ik denk dat als je er een goeie radio opzet je al een stuk beter geluid heb.

Welke radio zit er in?

Ik heb geen flauw benul van wat een upgrade moet gaan kosten. Ik weet dat audio duur is.

Zojuist een RNS510 look navigatie ingebouwd.

Volkswagen  Polo 
Maar geluid is nog niet wat je wilt.
Let er op dat het geluid via fm 538 slam fm ect nooit goeie kwaliteit is.

Via cd of usb is de kwaliteit veel beter.

Er staat hier ergens nog 1 topic gemaakt door Kristel daar staat nog goeie speakers ect in

Maar geluid is nog niet wat je wilt.
Let er op dat het geluid via fm 538 slam fm ect nooit goeie kwaliteit is.

Via cd of usb is de kwaliteit veel beter.

Er staat hier ergens nog 1 topic gemaakt door Kristel daar staat nog goeie speakers ect in

oke super, ga het even opzoeken! bedankt voor de informatie :D

Volkswagen  Polo 
  • Leuk
Waarderingen: Roor
Ik heb een RNS 315 hoe kan ik hier dab plus op krijgen , wie heeft hier info over
Ik heb ook dab op mijn 315. Ook niet aangesloten. Bij ali dab antenna besteld. Alleen verkeerde gekregen. En geen nieuwe besteld tot nu to. Heb je wel een dab module in je radio? En een dab antenne aansluiting op je radio. Anders Kan het niet

Volkwagen  E golf 2018 
Je kunt een alpha 165 gladen compo setje voor en coax achter doen.
Of rs165 gladen compo voor en coax achter.
Je kunt ook kiezen voor een dual set maar dan zitten er achter geen inbouwdeel tweeters in. Dus zou voor 2 losse setjes gaan!
Versterker erbij zoeken. Deze kun je zo goedkoop en duur maken als je zelf wilt. Weet wel, goedkoop is duurkoop.
En je hebt toch echt wel een minimaal aantal rms nodig. Staat op de meeste goede sites wel vermeld waar die geschikt voor is. Een gladen 7c100 ( uit m'n hoofd, weet de officiële naam niet) is prima geschikt.
Als de prijzen teveel zijn kun je ook ff op marktplaats of iets dergelijks kijken. Staan leuke aanbiedingen op!

Volkswagen  Polo6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!