Voorstellen Aurora

Welkom, heb je trouwens kunnen vinden wat je zocht over je radio ?

Nou een soort van! ik zocht naar meer informatie over het koppelen van de bluetooth aan de radio, mijn boekje over de radio is in het Duits en nu is mijn Duits niet zo geweldig dus daar kwam ik niet veel verder mee. Maar ik ben er uiteindelijk achtergekomen dat ik niet kan koppelen omdat er geen handsfree is ingebouwd in mijn polo, dus ik moet nog even naar een andere oplossing zoeken maar dat kom ik vast nog wel tegen op dit forum :).
 
Volkswagen  Polo blue line comfort match  1.2 
Nou een soort van! ik zocht naar meer informatie over het koppelen van de bluetooth aan de radio, mijn boekje over de radio is in het Duits en nu is mijn Duits niet zo geweldig dus daar kwam ik niet veel verder mee. Maar ik ben er uiteindelijk achtergekomen dat ik niet kan koppelen omdat er geen handsfree is ingebouwd in mijn polo, dus ik moet nog even naar een andere oplossing zoeken maar dat kom ik vast nog wel tegen op dit forum :).

Ik neem aan dat je de standaard RCD310 in je auto hebt ?
Zoja kijk even in je handschoenenvakje, als het goed is zit hier een mdi aansluiting.
Met die aansluiting kan je of een usb stick aansluiten op je radio of een bluetooth stekker via ali bestellen.
#Aliexpress € 14,99 50%OFF | AtoCoto AMI MDI MMI Interface Bluetooth Module AUX Ontvanger Kabel Adapter voor Audi VW Radio Stereo Auto Draadloze A2DP Audio input
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Ik neem aan dat je de standaard RCD310 in je auto hebt ?
Zoja kijk even in je handschoenenvakje, als het goed is zit hier een mdi aansluiting.
Met die aansluiting kan je of een usb stick aansluiten op je radio of een bluetooth stekker via ali bestellen.
#Aliexpress € 14,99 50%OFF | AtoCoto AMI MDI MMI Interface Bluetooth Module AUX Ontvanger Kabel Adapter voor Audi VW Radio Stereo Auto Draadloze A2DP Audio input

Direct besteld! zou een hoop gedonder met mijn FM transmitter besparen.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!