Auto Beveiliging

andy1995

Bekend lid
Goeiedag,
is er misschien iemand die weet over de beveiliging van autos zoals de KIWA SCM Certificaat
wat gebeurd er als het verlopen is en je wilt het verzekeren zijn daar gevolgen aan?

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Gewoon aangeven bij je verzekering dat je bereid bent om het alarm te keuren.
Heb dat ooit gehad bij een BMW en die keuring duurde 5 minuten en ik mocht
30 euro achter laten...
nah ja de voertuig vergrendelde ook niet dus ik laat em lekker liggen denk ik. geen zin in gezeik

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Tja, je moet wel een goed gevoel hebben bij een auto...
had ik ook maar het was een benzine met meer dan 250k op de teller en zover ik weet halen benzines het niet zo hoog tenzij je de motor vervangt of reviseert volgens mij

Volkswagen  Polo BLUE GT 
had ik ook maar het was een benzine met meer dan 250k op de teller en zover ik weet halen benzines het niet zo hoog tenzij je de motor vervangt of reviseert volgens mij
Met het voorgeschreven periodiek onderhoud aan een auto, al dan niet bij een dealer en als het maar geen beunhaas is,
komt ie makkelijk verder dan 250k op de teller zonder reviseren of motor vervanging.
Of je rijd wekelijk de Paris Dakar.....dan gaat ie de 100k niet eens halen.

Volkswagen  Polo AW 
Met het voorgeschreven periodiek onderhoud aan een auto, al dan niet bij een dealer en als het maar geen beunhaas is,
komt ie makkelijk verder dan 250k op de teller zonder reviseren of motor vervanging.
Of je rijd wekelijk de Paris Dakar.....dan gaat ie de 100k niet eens halen.
Ja maar haalt hij wel de 300k 350k als ik het haal? Het is een tsi blok

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!